Onderstaande tekst is niet 100% betrouwbaar

2954 Thuliu (E.) en I. Malmer, De vliegmachine. Met fig. 88_ Vertaald uit het Zweedsch door J. Bosman. Deventer. 1918. Svo.

2954Thulin (E.) en I. Malmer, De vliegmotor. A. Roteerende

39 motoren. Met fig. Vertaald uit het Zweedsch door J. Bosman. Deventer. 1918. 8vo.

2954 Boldt (W.), Anleitung zum Verspannen von Flugzeugen.

40 Nacli praktischen Erfahrungen. Mit Fig. 2° Aufl. Berlin. 1918. Svo.

2954Hofstee (M. L. J.), Nederland en het luchtverkeer in de

41 toekomst. Met flg. Amst. 1918. Svo.

8097 Fortescue (J. W.i, British canipaigns in Flanders 1(590— 1 1794, being extracts from A history of the British army". With maps and plans. London. 1918. Svo. *

8189 Dam van Isselt (W.E. v.t, Prins Maurits' veldtocht van 3~ 1599. Met pl. (Overdr. uit „Orgaan Ver. Krijgswetenschap" 1917—18, afl. 1). 8vo. *

3139 Dam van Isselt (W. E. v.), Onze Duitsche bondgenooten

4 tijdens Prins Maurits' veldtocht van 1599. (Overgedr. uit: „Bijdragen voor vaderl. geschiedenis en oudheidkunde" 1917). Svo. *

3189 Dam van Isselt (W.E. v.i, De bestemming, de organisatie

5 en het gebruik van onze oorlogsvloten in 1599. (Overdr. uit „Marineblad" 191(5—17, afl. 7). Svo. *

8591 Buuren (P. A. v.), Woerden. Met kaart. (Overdr. liit 7 „Historisch gedenkboek 1813" Dl. III). Svo. *

3858 Buuren (P. A. v.), Edmond Règnier, een would be 1~ politicus in 1870. (Overdr. uit „De Tijdspiegel"). Svo. *

3891 Palat. La grande guerre sur le front occidental. Paris. BaÏH917— .... Svo.

T. Les cléments du cunflit.

II. Lirge, Mulhouse, Sarrobourg. Morhange. Avoc curtVs,

Sluiten