Doorn, F. van, en M. G. Mosies: Taalboek ten dienste van politiecursussen. Dijkstra, B. A.: Nederlands v. het handelsonderwijs. Eerst alleen dan samen. Erné, B. H., en J. Smit: Nieuwe Nederlandse spraakkunst. Evers, F., R. Kuitert en I. van der Velde: Van kindertaal tot moedertaal. Feenstra, R.: Dat zit zo! Feenstra, R.: Kaleidoscoop. Feenstra, R.: Kameleon. Frijters, P. L.: Levend Nederlands. Galan, C. de, en K. Suzenaar: Denkend doen. Gieten,-J. J.: Land in zicht. Gommers, C.: Van hier en daar. Haantjes, J., en H. Westerhuis: Phrase en paraphrase. Hees, G. van, en K. Gritter: Over alle grenzen. Heide, A. van de: Heidejongens. Heinemans, P., en A. M. van der Hart: Langs nieuwe lijnen voor Rooms-Katholieke opleidingsscholen. Hofman, H.: Beknopte Nederlandse spraakkunst voor het technisch onderwijs. Holthof, W., en F. H. Ozinga: Proefexamens Nederlandse taal en correspondentie. Hooft, H. G. ’t: Elk wat wils. Hooft, H. G. ’t, en P. de Rijke: Lichtstralen. Hoornenborg, J. W.: Het vreemde woord in de geschreven en gesproken taal. Hoornenborg, J. W.: Schrijf het werkwoord zuiver. Hulst, W. G. van de: Lezen leren. Jetses, C.: Oog en pen. Jong, C. de, en L. Roggeveen: Vogelvlucht. Joode, F. C. de, en E. A. J. Scheepmaker Jr.: De puntjes op de i. Karsemeijer, J.: Verstaan en toepassen. Karsemeijer, J., en A. Luinstra: De spelling van het Nederlands. Keepers, J. A., en J. de Boer: Taalbeheersing. Keuken, G. J. van der: Opstelcahier. Keuken, G. J. van der, en C. A. G. Planije: Eenheid en nuance. Keuken, G. J. van der, en C. A. G. Planije: Nederlands. Keus, C., en F. van der Weij: Spellen zonder fouten. Keus, C., en F. van der Weij: Vlot ontleden. Klein, S., en A. E. van der Linden: Onze spreek- en schrijftaal. Kleurplaat] es. Klinken, L. van, en A. de Vries: Nieuw Nederlands leesboek voor de Christelijke scholen. Kluit, S. H. van der: Schriftelijk Nederlands op het mulo-examen. Kluit, S. H. van der: Taalboek voor (m).u.l.o.-scholen. Koekendorp, S., en A. Verhoeff: Het laatste jaar Nederlands. Koster, P.: De practijk. Koster, P., en F. G. Schuringa: Korte Nederlandse spraakkunst. Krispijn, J. L. N.: Taaltests voor de hoogste klas van opleidingsscholen. Krispijn, J. L. N.: Wij ontleden. Kroon, P. C.: Taal- en stijlboek voor het middelbaar nijverheidsonderwijs. Kuitert, R„ en A. van der Wijden: Taalvorming. Lancée, T., en A. L. J. Wytzes: Nederlandse spraakkunst. L angeveld, AL J., en B. G. Palland: Denkend lezen. Lebbink. G. B.. en C. G. AL van Reijsen: Tekst en inzicht. Leerboek voor arbeiders-avondscholen. Dl A 1.