Idem (eerste uitreiking of wederuitreiking van het bewijs

zonder examen) ƒ 3.50

Idem (vernieuwing van het bewijs) „1-50

B.v.g. als navigator der tweede klasse, werktuigkundige, radiotelefonist, radiotelegrafist en ballonvoerder (examen

voor eerste uitreiking van het bewijs) „ 15.

Idem (examen voor verlenging van de termijn van

geldigheid of voor wederuitreiking van het bewijs) . . „10.

Idem (eerste uitreiking of wederuitreiking van het bewijs

zonder examen) 3-50

Idem (vernieuwing van het bewijs) ,1.50

Indien de candidaat bij herkeuring wordt goedgekeurd, zal hem het bedrag, voor de herkeuring gestort, worden terugbetaald.

Voor de keuring, onderscheidenlijk het examen, als bedoeld in het eerste lid van artikel 28 en voor de keuring, bedoeld in het tweede lid van artikel 28, zijn geen kosten verschuldigd.

Bij het verzoek om verlenging van het bewijs zal enkel het bedrag worden gestort, voor de periodieke keunng vereist.

Indien het nodig Wordt geacht, dat het examen geheel of gedeeltelijk wordt afgelegd, wordt de candidaat daarvan mededeling gedaan, onder uitnodiging voor de aanvulling van het ontbrekende bedrag zorg te dragen.

16. Hoofdstuk V, Afdeling I, paragrafen 2, 3, 4, 6 en 7 alsmede Afdeling III, 1, der Regeling Toezicht Luchtvaart (b.v.1. van luchtvaartuigen en bewijzen van deugdelijkheid van onderdelen)

I. Luchtvaartuigen:

1. B.v.1. of gelijkstelling van een b.v.1. voor een type-luchtvaartuig (le uitreiking! f 1000.—, vermeerderd met telkens f150— voor elke 1000 kg of gedeelte daarvan, waarmede het maximaal toelaatbaar totaal gewicht van het luchtvaartuig een gewicht van 1000 kg overschrijdt.

2. B.v.1. of gelijkstelling van een b.v.1. voor een serie-luchtvaartuig en voor wederuitreiking van een b.v.1. of gelijkstelling van een b.v.1. f 100.—, vermeerderd met telkens f 10.— voor elke 1000 kg of gedeelte daarvan, waarmede het maxima toelaatbaar totaal gewicht van het luchtvaartuig een gewicn van 1000 kg overschrijdt. }

3. Verlenging van het b.v.1. of de gelijkstelling van een b.v.: f50.—, vermeerderd met telkens f5.— voor elke 1000 E, gedeelte daarvan, waarmede het maximaal toelaatbaar 0 _ gewicht van het luchtvaartuig een gewicht van 1000 kg 0 schrijdt.