«igescl)onclen zijn , en «le ladingsplaats van list schip behoorlijk is afgefloten en verzekerd geweest, oi oor., zoo er eeue wacht aan boord is gesteid geworden} deze in tegenwoordigheid des schippers of stuur mans ondervragen of de lading is ongerept gebleven.

Van de bevinding zal aan boord, in tegenwoordigheid der belanghebbenden, worden melding gemaakt op den ra-der in te trekkett bilj etter», en wezens deze aan den sc'.ip|»er, des bcgeerende, icon woiden afgegeven, na dat hj met den stuurman eü verdere aanhoorden de akte van bevinding zal hebben geteekend.

De biljetten niet bij den ontvanger terug gekomen zijnde, ea het reen voor dezelve ter uiterste wacht afj,<;geven, niet kunnende vertoond worden, «uilen die biljetten worden gehouden a!s niet vertoond, noch ai» geteekend, tenzij dts- belanghebbende afzender het tegen* deel bewijze.

Art. tiS c.

Vervoer van het eens qedeelt? van hei Rijt naar hst andere over nee.

M t betrekking tot de gévallea, in welke men van bet

Treem 1 ii'óndgebied of de opens zee zoude widen ge—

bi-tuk rn.ii.en, om impost ondsrworpeae spscien (enkel:

wasg en rondetniat onderhevige goederen hiervan mt~

«jezac.derd) 'vau de een® plaats vaa bet Rijk naar de

audere te vervoeren, zal aulks niet geoorloofd zijn, dan

ten aanzien van die goederen , omtrent welke hetzelve

«idrukkelijk zal worden toeggsUaa, en onder de bcpa-

lin-