de gezichtslijn van den bestuurder te vallen en schaadt hem niet meer.

De Directie hoopt, dat de reizigers na kennismaking met den nieuwen wagen en de nieuwe bedieningswijze zich zooveel mogelijk daaraan zullen willen aanpassen, waardoor

het haar mogelijk zal worden haar bedrijf economischer te voeren of wel zonder te aanzienlijke stijging der uitgaven een drukkeren dienst op slappe lijnen en dit toch vooral ten gerieve van publiek te kunnen instellen. I (Opr- Haarlemmer.)

ADVERTENTIËN.

NAAMLOOZE VENNOOTSCHAP MACHINEFABRIEK „BREDA” v/h. BACKER & RUEB beveelt zich aan voor levering en algeheele reparatie van STOOMTRAM-LOCOMOTIEVEN

N.V. Centraal Bureau der Nederlandsche Vereeniging voor Locaalspoorwegen en Tramwegen. Amsterdam, Westeinde 9. Telefoon Z. 2835. Het Centraal Bureau belast zich met den gemeenschappelijken aankoop van materialen voor tram- en spoorwegondernemingen, inzonderheid van de genormaliseerde. Het programma voor de gemeenschappelijke aankoopen werd gepubliceerd in ~De Locomotief” van 25 Februari 1920 en is voor Tram- en Spoorwegen op aanvrage aan bovenstaand adres verkrijgbaar. Behalve de collectieve aankoopen worden desgewenscht afzonderlijke aankoopen verricht.

und Fabriks A.G. in Simmering verzoekt aanvragen op spoorwegrij tuigen en goederenwagens. Door lagen stand der Oostenrij ksche valuta zeer concurreerende prijzen. Ie klas fabrikaat. Elke gewenschte spoorwijdte. Verteéenwoordigers: GEBROEDERS KAM, Rotterdam. Tel. 214 en 233.