waardoor hot ..„tal K.H, me. 20,* verr.ind.rd i..

Aantal Opbrengst van Opbrengst 1 i Sedert i Januari. vervoer van Totaal der Opbrenest Bagage, Goedeper dagkilojneter. NAMEN DER MAATSCHAPPIJEN. in opbrengsten. der per dag exploitatie Aantal. Opbrengst Dieren. opbrengsten. kilometer. Westl. St.-Tramw.-Mij. 1924 1923 297.148 302.047 72.385,565 78.511,725 22.280,11 25.331,095 6.398,62 13.124,415 111.064,295 116.967,235 24.908] 27.651] 111.064,295 116.967,235 24.908 27.651 Zeeuwsch-VI. Tr. w. -Mij, 1924 ! Zuid-Nederl. Stoomtramweg-Mij. 1923 1924 1923 92 92 75.816 67.438 28.634,605 30.360,125 .35.117,90 37.023,195' 5.250,22 4.664,93 69.002,725 72.048,25 8.24 8.70 69.002,725 72.048,25 8.24 8.70 Zuider Stoomtramw.-Mij. 1924 1923 Batavia Electr. Tram-Mij.1924 1923 Deli Spoorweg-Mij. 1924 1923 18.454 18.454 439 439 943.073 102.790, 134.675, 454.950,63 505.119,— 1.114.778,36 1.103.931, z 49.676,02 48.936, 102.80.5, 134.675, 1.619.405,01 1.657,906, 40,53 41.95 102.80.5, 134.675, 1.619.405,01 1.657.906, 40,53 41,95 Kediri Stoomtram-Mij. 1924 • 1923 Malang Stoomtram-Mij. 1924 Ned'.-Ind.-Sp.w. Maatsch 1923 1924 1.073.000, 2.102.000, 105.000. 3.280.000, 3.279.041, 3.280.000, 3.279.041, Ned.-ind, Tramw.-Mij. 1923 191 104 191.104, 1924 224.991, 224.991, Oost-Java Stoomtram-1) 1923 376.600.— 39,418 376.600, 39,416 1924 105 337.100,— 39.846 337.100, 39.848 weg-Mij. 1923 94 820.200,— 21,15 820.200, 21,15 Samarang-J oanna bt,- 1924 426 907..500 23,65 907.500, 23.65 Tramweg-Mij. 1923 426 1.2.57.500,— 35.60 1.257.500,- 35.60 Sem. Cheribon St.- 1924 388 1.296.000 37,10 1.296.000, 37,10 Tramweg-Mij. 1923 388 ]92 700 16,80 192.700, 16,80 Serajoeclal Bt.-Tr.-Mij. F» »» 1924 1923 126 126 216.600 1 19,10 216.600, 19,10 Vierde kwartaal 1923/1922. Eerste Ned. Electr. Tr.- 1923 weg-Mij. 1922 Electrische Spoorweg-Mij 1923 1922 Mij. 'tot Exploitatie van 1923 Tramwegen 1922 Noord-Zuid-Holl. Tram- 1923 weg-Mij. 1922 10,2 10,2 28, 28 18,1 18,1 66,9 2) 87,7 772.954 905.997 1.274.933 965.436 330.321 394.714 2.773.831 2.856.545 70.992, 69.070,— 295.282, 315.764,— 48.084, 67.029, 302.793,— 340.856, r 733, 799, 2.448,— 2.661, 14.114, r 19.354, 3.893, 3.193, 100,— 749, 5.148, 2.446, 70.992, 1 69.070, 299.908, ! 319.756, I .50.632, 70.439, 322.055, 362.656,— 77,33 73,60 119,01 124,13 31,08 42,30 53,50 44,96 1 278.900, 284.821, 1.432.909, 1.591.030, 243.516, 298.051, 1.415.802, 1.588.685, 74,70* 76,50 139,82 155,68 36,76 45,11 46.94 49,63

Verschillende Mededeelingen.

Eénmanswagen op lijn 7 te Amsterdam. Naar wij vernemen, zullen weldra op lijn 7 eenige éénmanswagens in dienst gesteld worden. Tot zoolang de betaalkasten nog niet gereed zijn, zal de bestuurder nog kaartjes afgeven. [Tel.)

De W".£.5.r./.G. De directie der Maatschappij Woldjerspoorweg en Stoomtramwegen in Midden- en Noordelijk Groningen (WE ST I G.) heeft den aandeelhouders (serie A) aangezegd, dat de raad van comi' missarissen der maatschappij een storting van 25 pet. hunner deelneming vraagt vóór of op 1 Augustus a.s. ji {N. Rott. Crt.)

iCX Fried. Krupp Aktiengesellschaft ASA Friedrich-Alfred-Hütte ) VvV Rhelnhausen (Niederrhein)

Rails I Wissels | Tireffonds Laschplaten 1 Kruisingen | Klempiaten Onderlegplaten | Laschbouten | Railklemmen Dwarsliggers i Railspijkers i Mijnrails Vertegenwoordigers: MERREM & LA PORTE ■ AMSTERDAM