-, 14 —

geit , helpe verdeugher, dairvan oever etliche

hondert jaeren possession gewest; den van Ruremunde belastende hoen also te regulieren und sich in Con. Maj. gehorsam und onderdienicheit te halden, dat ein jeder by hoen ter merckten und sus leger te kboemen. Dit doende etc.

Euw. Ed. L. gehorsame

Die Burgermeister tho Vlodrop."

Die van Linne lieten zich als volgt uit: „Edler und erentfester, gebiedender her droist, Up alsulcke der herren Burgermeister, Schepen unnd Raedt der stat Ruremunde wiedtleufige supplication der Vlodropper bruecken und — wie sy es baptisereu — stappels alheir tot Lynne, so van wegen der vurs. bruecken hercommen solle etc, unnd ons to beantworden befolen, sullen Euw. Ed. L. gehorsamlichen niet verhalden, wie wir ons der vurs. supplicatien, dieserhalven gegen uns oevergeven, niet genoichsam verwonderen konnen, te weten dat sich verlouden laeten, dat duren sulch loschen und verkopen des Masstroums gueder, williche sy om me groit unnd ansienlich te maicken einen stappell baptiseren, ire stadt onderganck sein solle etc, gelick off sulchs nu neuwelicken ankhoemen unnd neheweltz forhin gesiehen off gehoirt were, 'twilck doch niet en is, dan contrarium is reickhch genoich mit onpartheilichen frommen luyden te bewysen, dat nemlich sulch goudt ein jeder, des van noeden hebbende, fur XX, XXX, XXXX, L, LX unnd mehr jaeren, jae boeven aller menschen gedencken bynnen Lynne, boven Lynne unnd sus onder Lynne ahm Schwalgenschoer und in der boeden, dair het den gelderen 1) am gefueglichsten te haelen gewest unnd hoen beliefden, .°;eloest unnd uutgeladen is worden, dair sulchs die schippers unnd koupluyde sich hebben konnen vergelicken, dat hoen 't gout gelevert werden solle, und mochte doemaels als noch ein

i) koopers.